Fallece Juan Miguel Parra Tercero, anterior presidente del Club de Cazadores de Oliva

[:es]Ha fallecido Juan Miguel Parra Tercero, socio federado y antiguo presidente del Club Deportivo de Cazadores de Oliva.
La Federación de Caza de la Comunidad Valenciana y la Asociación de Cazadores de Oliva a la que tan vinculado estaba, expresan sus condolencias y se suman al dolor de sus familiares y amigos.
El funeral se celebrará esta tarde a las 16:30 horas en la Iglesia de Sant Roc (Oliva).
D.E.P.
[:va]Ha mort Juan Miguel Parra Tercero, soci federat i antic president del Club Esportiu de Caçadors d’Oliva.
La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana i l’Associació de Caçadors d’Oliva a la qual tan vinculat estava, expressen les seues condolences i se sumen al dolor dels seus familiars i amics.
El funeral se celebrarà aquesta vesprada a les 16.30 hores a l’Església de Sant Roc (Oliva).