La Federació de Caça signa un nou acord amb OTP, per a la renovació del permís d’armes

Gràcies al nou acord signat entre la Federació de Caça de la Comunitat Valenciana i OTP, l’Oficina Tècnica de Prevenció, tots els federats de la província de València podran beneficiar-se d’una tarifa de 32 euros per reconeixement mèdic per a l’obtenció i renovació del permís d’armes.

Les proves es realitzen els dimarts, d’11.30 a 14.00, i de 15.45 a 18.00 hores, en la clínica situada al carrer Font Cabilda, 6 baix de Massanassa (València).

S’atendrà només amb cita prèvia, es prega contactar al número de telèfon 96 127 80 40.

Amb l’objectiu de beneficiar i oferir els millors serveis a tots els seus federats, la Federació de Caça de la Comunitat Valenciana publicarà en les pròximes setmanes nous acords amb clíniques col·laboradores a les comarques de Camp de Morvedre i la Foia de Buñol.