Un caçador d’Albatera salva a un Mussol Real

Un caçador federat d’Albatera ha tornat a donar exemple del compromís amb la protecció del medi ambient de tots els caçadors de la Comunitat Valenciana, la qual cosa implica un gran respecte i cura de la flora i fauna de tots els espais naturals. Des de la Federació de Caça felicitem l’a Societat de caçadors “La Perdiu” d’Albatera i al seu president, Alberto Juan Serna, qui diumenge passat va rescatar a un exemplar de mussol real que es trobava ferit en haver xocat amb una tanca d’un camp de la localitat de l’horta baixa alacantina. Una femella jove, d’aproximadament 80 cm d’altura i 2 metres de *acho amb les ales desplegades.

Una vegada recollit, amb una acurada cura per a no accentuar les seues lesions, l’animal va ser entregat a la Policia Local per al seu trasllat posterior a un centre de recuperació d’espècies protegides. El mussol real es troba hui en bon estat i rebent les cures necessàries. La Policia Local de l’Albatera va agrair públicament a través de la seua pàgina oficial de Facebook la labor del president i de la societat de caçadors “La Perdiu” per “el rescat d’aquest preciós exemplar de mussol real, així com per les seues necessàries labors de control cinegètic i de conservació de la nostra serra».

La Societat de Caçadors La Perdiu d’Albatera és una de les associacions de caçadors més antigues de la comunitat, fundada en 1931 i que gestiona més de 5.000 hectàrees.