“Descobreix la teua afició”, la innovadora proposta de la Federació de Caça per a impulsar el relleu generacional

La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana, en el marc de la campanya Viu la Caça! que està duent a terme des de fa uns mesos per a promocionar el relleu generacional i acostar l’activitat cinegètica a la societat, fa un pas més i aposta per una innovadora iniciativa. Es tracta de la jornada “Descobreix la teua afició”, amb la qual pretén animar a tots aquells que no coneixen la caça, o que encara no la practiquen, a endinsar-se en l’activitat cinegètica i el respecte al medi ambient.

La jornada se centra en aprendre el tir amb arc, descobrir la falconeria i poder volar ocells rapaços, endinsant-se amb això en el món de la caça. Per a inscriure’s tan sols és necessari emplenar un formulari i des de la Federació de Caça l’informarà de data i lloc de l’esdeveniment. Caçadors joves, però amb anys d’experiència, preparats i amb molta il·lusió, exerciran aqueix dia de “monitors” perquè tots aquells que viure la muntanya, la naturalesa i l’entorn rural des del punt de vista d’un caçador.

El president de la Federació de Caça, Raúl Esteban, explica que “portàvem temps volent acostar l’activitat més encara a la societat, d’una manera pràctica, perquè els qui no tenen un pare o un familiar aficionat a la caça, i puguen descobrir la seua afició”. “Una iniciativa –prossegueix- que també ve bé per als qui iniciaran per primera vegada el tràmit per a l’obtenció de la documentació necessària per a l’exercici de l’activitat”.

Tots els interessats poden preinscriure’s fins al dilluns 28 de juny. Per mesures de seguretat i protecció anti-covid, les places estaran limitades i els assistents hauran d’usar màscara durant tota l’activitat.

La Federació de Caça convida a tothom a descobrir l’activitat cinegètica, una afició a la qual cada vegada s’uneixen més joves i dones en la Comunitat. “El nostre objectiu és afavorir el relleu generacional, compartir la passió pel medi ambient i conscienciar a la població sobre la necessitat de preservar la caça com a eina essencial de gestió”, afig el president de l’entitat.

Els interessats poden preinscriure’s ACÍ.