La Federació de Caça ofereix un nou servei d’alerta per a la desaparició o robatori de gossos i ocells de falconeria

La Federació de Caça ofereix un nou servei d’alerta per a la pèrdua o robatori de gossos i ocells de falconeria

La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana posa a la disposició de tots els federats el primer servei orientat a la ràpida localització de gossos i ocells de falconeria desapareguts o robats. Es tracta d’un servei pioner en aquest àmbit, que pretén informar el més ràpid possible de la desaparició o robatori, de manera que puga facilitar-se la localització en el menor temps possible. Per a això, la Federació posa a la disposició de tots els seus federats un grup de Facebook per als qui no troben als seus gossos, i un altre grup per als qui hagen perdut ocells de falconeria.

Els grups es poden trobar dins de la pàgina de Facebook de la Federació de Caça de la Comunitat Valenciana o en el propi cercador de la xarxa social posant: Sistema d’alerta – SOS gossos desapareguts FCCV i Sistema d’alerta – SOS ocells desapareguts FCCV. És un mecanisme per a poder alertar als companys de la zona, de manera que si algú els localitza puga ràpidament posar-se en contacte amb l’amo i recuperar-lo.

A través d’aquesta eina, la Federació posa de manifest la seua vocació de servei públic per a tot el seu col·lectiu, i pretén donar resposta ràpida davant la preocupació i angoixa que suposa perdre un gos o un ocell després d’una jornada en la muntanya. Es tracta de garantir que els nostres benvolguts gossos de caça o ocells es troben el més ràpid possible.

Les publicacions estan obertes, però seran supervisades per la Federació de Caça.

Enllaços directes als grups:

-Sistema de alerta – SOS perros desaparecidos FCCV

-Sistema de alerta – SOS aves desaparecidas FCCV