Conclou la formació teòrica de la primera promoció de Jutges de Falconeria i Gos de mostra de la Comunitat Valenciana

La formació teòrica de la primera promoció del Curs de Jutges de Falconeria i Gossos de mostra de la Comunitat Valenciana, ha conclòs amb molt bon acolliment per part de tots els inscrits. Es tracta de la primera vegada que es realitza aquest curs en la Comunitat, impartit per l’Escola de Caça i Naturalesa de la Federació de Caça.

Durant tres jornades celebrades a Benejúzar (Alacant), els assistents van poder rebre tots els coneixements necessaris per a poder exercir com a jutges de Falconeria i Gossos de mostra, una modalitat cada vegada més estesa a la Comunitat Valenciana.

Donat l’interés mostrat en el curs, s’impartiran noves edicions. Més informació en escueladecaza@federacioncazacv.com i en el telèfon 688333607.