La Federació de Caça signa un acord amb la clínica veterinària Vendes de Buñol per a l’anàlisi de triquina

La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana signa un nou acord amb la clínica veterinària Vendes de Buñol per a la realització d’anàlisi de triquina en senglar.

El preu de la prova mitjançant l’equip digestor per a la determinació de triquina en carns, mètode oficial segons la norma europea, és de 12€ per a tots els federats.

Encara que la Clínica està situada en la localitat de Buñol, l’equip veterinari es desplaça de manera gratuïta i es realitzen recollides de mostres a Requena, Utiel i pobles dels voltants.

La clínica està situada al carrer Doctor Facundo Tomás, 15b de Buñol (València).

Els interessats poden contactar amb el centre veterinari cridant al número de telèfon 963 502 607, enviant un correu a clinicaraquel@hotmail.es o a través de la seua pàgina Facebook.