L’Escola de Caça i Naturalesa acosta el “Dia de la Naturalesa” de Dos Aguas

L’Escola de Caça i Naturalesa de la Federació de Caça ha dut a terme aquest cap de setmana en el municipi valencià de Dos Aguas una nova jornada dels “Dies de la Naturalesa”, gràcies a la col·laboració del Club de Caçadors de la zona.

La jornada va permetre descobrir, a joves de totes les edats, el fascinant món de la caça i de la naturalesa. L’Escola de Caça i Naturalesa de la federació va organitzar activitats i tallers com a tir amb arc i introducció a la falconeria i diverses manualitats en les quals s’ensenya als més xicotets a construir caixes niu, identificar petjades, realitzar pintures rupestres, maquetes d’ungulats i xapes amb plomes, entre altres.

El “Dia de la Naturalesa” de Dos Aguas va comptar amb la participació de Joaquín Tudela, cetrero de l’Escola, qui es va encarregar d’explicar la història d’aquesta modalitat i com es practica.

Gràcies a aquestes jornades l’Escola de Caça i Naturalesa s’acosta a totes les comarques de la Comunitat Valenciana, amb la col·laboració dels clubs de caçadors.