Miguel Ángel Romero i José Manuel Moles, homenatjats en el 50 aniversari de Mututasport

Diumenge passat es va celebrar a Altura (Castelló) l’homenatge amb motiu del 50 aniversari de Mutuasport, l’asseguradora dels caçadors. Una companyia que ha dedicat el mig segle de la seua història al servei de l’activitat cinegètica. La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana ha volgut homenatjar a Miguel Ángel Romero i a José Manuel Moles, per haver treballat tants anys en defensa de la caça.

En una emotiva trobada, el president de la Federació de Caça de la Comunitat Valenciana, Raúl Esteban, va destacar que “Mutuasport ha sabut adaptar-se des de la seua fundació a les necessitats del sector i s’ha centrat en els últims anys a fomentar la caça entre els més joves, entre les dones i en estudis científics, promovent, a més, la seguretat i integritat dels aficionats en cadascuna de les modalitats”.

En aquest sentit, va destacar que l’objectiu de Mutuasport és que “els caçadors isquem al camp segurs i tranquils sense que hàgem de preocupar-nos de res més que de gaudir de la nostra passió”.

Miguel Ángel Romero, delegat a Alacant durant molts anys, i José Manuel Moles, que va estar en les directives de Castelló des de la seua fundació, van rebre unes plaques com a reconeixement al seu lliurament a la caça tots aquests anys.

ACÍ  es pot veure el vídeo resumeixen de l’acte homenatge.

Enhorabona!