Normes i inscripcions per al Campionat d’Espanya Femení de Caça Menor amb Gos

Ja estan obertes les inscripcions per al Campionat d’Espanya Femení de Caça Menor amb Gos, que se celebrarà els dies 15 i 16 d’octubre a Campo de Criptana (Ciudad Real).

La participació per a assistir al campionat és lliure, sempre que el total de les inscripcions no superen les 5 places que s’han assignat a la Federació de Caça de la Comunitat Valenciana, en cas contrari es realitzarà un sorteig entre les classificades. Les participants hauran d’estar federades i ser sòcies d’un vedat federat de la Comunitat Valenciana.

Per a formalitzar la inscripció és necessari emplenar la següent documentació i remetre-la a competiciones@federacioncazacv.com.

-Resolució i Normes generals de la prova.

-Declaració Responsable.

-Butlletí d’Inscripció Campionat d’Espanya Femení de Caça Menor amb Gos 2021.

Les despeses de participació seran a càrrec de les participants. El tancament de les inscripcions serà el 24 de setembre.