Raúl Esteban es reuneix amb els agricultors per a tractar el retard en la caça d’aquàtiques en l’Albufera

El president de la Federació de Caça de la Comunitat Valenciana, Raúl Esteban, s’ha reunit aquest matí amb l’Associació Valenciana d’Agricultors (AVA-ASAJA) per a abordar el possible retard de l’obertura de la veda en els vedats de l’Albufera. Segons totes dues entitats, aquesta pèrdua de jornades de caça pot portar greus conseqüències en l’equilibri poblacional de les espècies al parc natural.

Els agricultors valencians traslladen la seua preocupació perquè si no es disminueix la població de la fauna d’una manera suficient, els danys que provoquen els animals silvestres en els cultius de la zona de l’Albufera augmentaran a uns nivells inassumibles per als productors. En aquest sentit, s’uneixen a la sol·licitud que ha realitzat la Federació de Caça d’intentar mantindre el calendari previst per a la temporada 2021/2022, o almenys de prolongar el termini en funció del retard aplicat.

La Federació de Caça agraeix a AVA-ASAJA el suport mostrat, la qual cosa posa de manifest una vegada més la bona entesa entre totes dues associacions.