Altura acollirà el III Dia de la Dona Caçadora

La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana vol continuar promovent el paper de la dona dins de l’activitat cinegètica. Per això, enguany organitza l’III Dia de la Dona Caçadora, una trobada que comptarà amb nombroses activitats dirigides a totes les aficionades a la caça.

La jornada se celebrarà el diumenge 3 d’octubre en la localitat castellonenca d’Altura i, per primer any, la trobada oferirà una batuda exclusivament per a dones, organitzada pel Club de Caçadors d’Altura, l’Alosa, que començarà cap a les 07.30 hores. Per a les quals no vagen a participar en la batuda, la cita tindrà lloc a les 10.00 hores amb un desdejuni. A continuació es duran a terme activitats de l’Escola de Caça com a tir amb arc i exhibició de falconeria. A més, hi haurà diferents expositors amb productes autòctons, al costat d’armeries i botigues esportives de la província. La trobada conclourà amb un homenatge pels 50 anys de *Mutuasport i un menjar. Les inscripcions per a assistir a l’esdeveniment poden realitzar-se a través del següent formulari: https://bit.ly/3cgalvc.

Amb el lema #*MásMujeresCazadoras, l’III Dia de la Dona Caçadora pretén ser un punt de trobada per a totes aquelles que practiquen aquest esport, on poder compartir experiències, parlar de les necessitats en el món de la caça i proposar iniciatives, en definitiva, poder reunir-se i estrényer llaços amb altres dones caçadores. Només a la Comunitat Valenciana hi ha més de 300 dones caçadores federades.

“Per sort, ja no és gens estranye veure a una dona caçant”

El Dia de la Dona Caçadora, celebrat per primera vegada en 2017, està organitzat per la Federació de Caça de la Comunitat Valenciana, al costat de les 3 delegacions provincials. Encara que en anteriors edicions la trobada es va celebrar a Alacant, enguany, la província de Castelló ha pres el relleu per a seguir amb l’esdeveniment. “Després de tot el viscut, enguany tornem amb més ganes i il·lusió per reunir-nos. Aquesta trobada mostra la unió del col·lectiu i la força que està aconseguint la dona dins del món cinegètic”, explica Judith Fabregat, jove caçadora i vocal de la dona de la Delegació de Caça de Castelló. I és que, “per sort, ja no és gens estranye veure a una dona caçant. Cada any som més dones caçadores”.

Per a Raúl Esteban, president de la Federació de Caça, en aquesta tercera edició “volem continuar fent visible l’important paper que la dona exerceix en el món cinegètic i continuar fomentant la seua activitat”.

Més informació en mujercaza@federacioncazacv.com.