Mutuasport estrena el documental “50 anys de caça. Així hem canviat”

El documental, produït per Jara i Sedal per a Mutuasport i les Federacions de Caça, es va estrenar ahir arrasant en xarxes socials i posicionant a Mutuasport com a referent en la defensa de la caça.

Dijous passat 16 de setembre, es va estrenar el documental titulat “50 anys de caça. Així hem canviat” en el que Mutuasport fa un repàs per la història de la caça en els últims 50 anys, coincidint així amb el seu 50 Aniversari.

Aquesta producció ha sigut realitzada per Jara i Sedal a través de la seua productora, Montes Mitjana Produccions, i ha comptat amb tres grans referents de la caça a Espanya, els qui reflexionen sobre els canvis que ha patit l’activitat cinegètica en els últims 50 anys. Aquests protagonistes són: Juan Delibes, biòleg, investigador i periodista, la caça és el seu estil de vida tant personal com professional. Gran comunicador del sector cinegètic va treballar com a director en revistes i canals de caça a Espanya. És un gran conservacionista de la naturalesa divulgant estudis i projectes per a la protecció del medi natural. És el cinqué dels set fills de Miguel Delibes i ha viscut el canvi d’aquella Espanya rural de mitjan segle passat que va immortalitzar el seu pare en les seues obres de caça.

També participa Ismael Tragacete, sis vegades campió d’Espanya de Caça Menor amb gos, caçador social com la gran majoria de les famílies de caçadors d’Espanya, ens emociona comptant les seues vivències i records de quan era un xiquet i el seu pare al qual li faltava un braç s’havia de tirar a la muntanya per a caçar i donar menjar als seus onze fills.

Fernando Tello, expresident de la Federació Aragonesa de Caça i conseller en Mutuasport. Tello és un gran caçador i és un dels directius federatius més longeus i respectats del panorama. Alguns dels moments més divertits del documental els portarà ell pel seu immens sentit de l’humor.

Des de la seua fundació fa ja mig segle, *Mutuasport ha estat al servei dels caçadors i de l’activitat cinegètica. Va ser una companyia pionera a Europa creada per les Federacions de Caça amb l’objectiu d’assegurar als caçadors, contenint els preus de mercat i reinvertint els seus beneficis en el foment i la defensa de l’activitat cinegètica. D’aquesta manera, hui participa en diversos estudis científics l’objectiu dels quals és garantir la caça sostenible de les principals espècies cinegètiques i desenvolupa importants projectes de comunicació per a traslladar a la societat la realitat del sector. Actualment és la companyia triada per 314.000 caçadors.

MUTUASPORT, 50 anys protegint i assegurant el present i el futur de la caça!