La Federació de Caça signa un acord amb la Clínica Turís, per a l’obtenció i renovació del permís d’armes

La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana ha signat un nou amb la Clínica Turís per a l’obtenció i renovació del permís d’armes. Tots els federats de la província de València podran beneficiar-se d’un descompte del 20% per reconeixement mèdic.

Les proves es realitzaran els dimecres a la vesprada de 16.00 a 20.00 hores, i un dijous de cada mes, a definir, en el mateix horari. La clínica està situada al carrer Ramón y Cajal, 6 B de Turís 46389 (València).

Es prega reservar cita prèvia en el número de telèfon 635 59 16 08. Més informació en la seua pàgina web, en el compte d’Instagram @clinica.turis, o en la pàgina de facebook Clínica Turís.

La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana publicarà en les pròximes setmanes nous acords per a continuar oferint serveis i promocions als seus federats.