El PSOE-PSPV de Castelló recolza a la Federació de Caça davant la preocupació per la nova Llei de Protecció i Drets dels Animals

La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana ha exposat en una reunió mantinguda aquesta setmana amb el PSPV-PSOE provincial el seu malestar per la nova Llei de Protecció i Drets dels Animals.

En la trobada el delegat provincial de la Federació de Caça, Pablo Molina, ha presentat al secretari general provincial i diputat autonòmic, Ernest Blanch, la moció que la Federació de Caça de la Comunitat Valenciana impulsarà perquè es modifique aquesta llei. “No podem quedar-nos de braços plegats hem de buscar suports polítics perquè es tinga en compte  l’activitat cinegètica i  la vida rural dins d’aquesta llei, ja que totes dues coses serien inviables si s’executa com a tal”, explica Molina.

Per part seua, en la reunió han sigut presents el secretari general de la ciutat de Castelló i el diputat autonòmic, Paco Gil, així com el secretari provincial d’Agricultura, Medi rural i Aigua, Toni Ripollés, els qui també han donat suport a la postura de la Federació de Caça apel·lant a la necessitat d’un consens i taules d’acord amb els agents afectats per a la redacció de la nova Llei de Protecció i Dret dels Animals. “El PSPV  a nivell provincial recollirà les sensibilitats d’aquest col·lectiu per a fer-les arribar als organismes corresponents” ha apuntat Blanch qui ha sol·licitat al fet que, assumptes d’aquesta rellevància a la província de Castelló, “s’aborden de manera conjunta amb les parts implicades”.

La Federació de Caça contínua treballant perquè s’escolte el sector cinegètic, representat per més de 12.000 persones en la provincial de Castelló, amb un total de  40.000 federats a nivell autonòmic i 600
clubs.