La Federació de Caça condemna els actes vandàlics en vedat de caça de Borriol

Hui el Club de Caçadors de Borriol, la Muntanya, ha informat la Federació de Caça de la Comunitat Valenciana sobre els desperfectes que s’han produït en algunes tablillas del vedat durant aquest cap de setmana. “Estàvem a punt d’iniciar la batuda del diumenge quan ens trobem diverses tablillas ratllades i desbaratades amb pintades i insults cap als caçadors”, explica el president del club, Salva Pallarés.

En elles es pot llegir perfectament “perille assassins” i “caçar-vos vosaltres”, un acte vandàlic que no és la primera vegada que ocorre en aquest vedat, ja que fa dos anys va succeir una cosa semblant. Per això, “des de la Federació volem condemnar i denunciar qualsevol tipus d’acte vandàlic cap als clubs, ja que són ells els que s’encarreguen de cuidar i mantindre les zones de muntanya durant tot l’any”, explica Molina. Davant aquesta situació la Delegació de Caça de Castelló ha posat a la disposició del club el seu gabinet jurídic perquè davant situacions s’actue d’una manera categòrica i no queden impunes.

La societat de caçadors la Muntanya té bon tracte amb totes les entitats de la localitat, igual que amb l’Ajuntament de Borriol, als quals comuniquen sempre les accions que es duran a terme dins del vedat per a poder compartir d’una manera cordial l’ús del camp i coordinar les diferents activitats que es realitzen en aquest.