La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana participa en l’I Esdeveniment HUNTY

La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana participarà dijous que ve 28 d’octubre en la primera trobada, que organitza HUNTY, la plataforma per a buscar, comparar i contractar ofertes de caça nacional i internacional sense intermediaris. L’I esdeveniment HUNTY de València se celebrarà en les instal·lacions de la Societat Valenciana de Tir a Cheste, a partir de les 19:30h.

Amb aquesta trobada, HUNTY busca unir a caçadors i professionals de la Comunitat Valenciana amb l’objectiu que puguen compartir experiències sobre la passió per la caça i intercanviar diferents punts de vista i iniciatives interessants sobre el món cinegètic. Des de la Federació de Caça assenyalen que aquest tipus d’esdeveniments “són una oportunitat per a assentar vincles i realitzar contactes amb els diversos operadors cinegètics que hi ha a la Comunitat Valenciana. Participar de manera activa és també una mostra de suport al sector en aquests temps de dificultats i prohibicions que estem vivint”.

La Federació de Caça, que reuneix al voltant de 40.000 caçadors a la Comunitat Valenciana, assistirà a aquesta trobada, al qual també s’han sumat entitats reconegudes del sector cinegètic com a armeries, taxidèrmies, associacions del sector, marques, l’Associació de Joves Caçadors de la Comunitat Valenciana (JOCACV), etc., el que suposa una important representació del món cinegètic valencià.

L’objectiu d’HUNTY és professionalitzar i digitalitzar el sector de la caça oferint les millors garanties, assessorament i atenció al client a través de la seua plataforma. L’equip d’HUNTY està compost per més de 20 joves compromesos amb la importància del relleu generacional en la caça

Per a poder assistir a l’esdeveniment, és necessari registrar-se a través d’aquest enllaç: https://hunty.es/pages/evento-hunty-valencia