L’RFEC estrena web i imatge corporativa

La Real Federació Espanyola de Caça ha posat en marxa una web i imatge corporativa digital que dona resposta al projecte d’una federació del S.XXI. Adaptada als nous temps, aquest nou lloc web ofereix als visitants, d’una forma més accessible i intuïtiva, tota la informació necessària sobre l’activitat de la RFEC, les diferents modalitats i espècies cinegètiques, les ordres de Veda per CCAA, així com tota l’activitat de l’Escola Espanyola de Caça.

Els projectes d’investigació, el nostre treball a Europa o la secció de Transparència juguen també un important paper, al costat de tota l’actualitat informativa i la comunicació de la federació. Les Competicions compten amb una de les seccions més destacades del nou portal on es poden consultar tots els reglaments i regles tècniques de cada modalitat, a més de la informació, els requisits per a participar en elles i els resultats dels diferents campionats que es desenvolupen.

Aquesta nova imatge corporativa continua la línia iniciada amb la comunicació dels campionats de la RFEC, a través d’una imatge unificada i millorada d’un dels principals atractius de la federació que, a més d’oferir tota la informació, s’adapta als diferents canals de comunicació i xarxes socials.

Tot això s’acompanyarà amb una important aposta per la comunicació digital, el contingut audiovisual, el posicionament posicionament web i xarxes socials, que se sumarà al treball que es realitza des de fa anys per a traslladar a la societat una visió real del que suposa la caça en el món rural i els beneficis que genera.