Suzuki Centroval llança la seua campanya “Flash Days” dirigida als caçadors federats

Del 21 al 23 d’octubre de 2021, Suzuki Centroval Paterna ofereix nombrosos vehicles d’estoc amb descomptes de fins a 6.000 euros. A més, com a detall per a tots els federats que compren un vehicle o acompanyen a un familiar, Suzuki regalarà un “pack caçador” valorat en 180 euros. El lot, de la marca Jimmy, es compon de funda d’escopeta, una gorra, una farmaciola i un tamboret plegable.
Suzuki Centroval està situat en Carrer Ciutat de Llíria 38, en el Polígon Industrial Font del Pitxer de Paterna (València). Més informació en la seua pàgina web, el número de telèfon 960 700 221 o el correu comercial.centroval@redsuzuki.es
Recordem que per a obtindre aquests descomptes serà imprescindible presentar la targeta federativa de la Federació de Caça de la Comunitat Valenciana.