L’Associació Valenciana d’Agricultors recolza la gran manifestació nacional del 20M a Madrid en defensa de la caça i el món rural

L’Associació Valenciana d’Agricultors (AVA-ASAJA) recolza la gran manifestació nacional del 20M a Madrid en defensa de la caça i el món rural.

La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana ha traslladat a AVA-ASAJA els motius pels quals s’ha convocat la gran mobilització de la caça i el món rural el pròxim 20 de març a Madrid, a la qual els agricultors valencians han mostrat el seu rotund suport.

La Federació de Caça agraeix el suport mostrat per AVA-ASAJA a la manifestació del 20M en contra de les prohibicions i atacs a la caça i el món rural com la nova Llei de Protecció i Drets dels Animals, la moratòria de la tórtora, la inclusió del llop com a espècie protegida o la prohibició de l’ús del plom, entre altres.

Comença així la ronda de contactes amb totes les entitats valencianes del món rural perquè se sumen, secunden i mostren el seu suport a la gran manifestació del 20 de març a Madrid.