L’III Dia de la Dona Caçadora reuneix seixanta dones aficionades a la caça

La localitat castellonenca d’Altura va acollir ahir l’III Dia de la Dona Caçadora, organitzat per la Federació de Caça de la Comunitat Valenciana. Una jornada que va comptar amb nombroses activitats i exhibicions dirigides a totes les aficionades a la caça. Un total de 60 dones caçadores van participar en l’esdeveniment, que es va iniciar amb una batuda de senglar a les 7.30 hores del matí, i va comptar amb diferents expositors i activitats de tir amb arc i tallers, realitzades per l’Escola de Caça i Naturalesa de la Federació, van concentrar una gran afluència de curiosos i visitants a l’esplanada del parc municipal d’Altura, on es va realitzar l’esdeveniment.

#MásMujeresCazadoras
Amb el lema #MásMujeresCazadoras, l’III Dia de la Dona Caçadora va ser un punt de trobada per a totes les dones que practiquen aquesta afició, on van poder compartir experiències i parlar de les necessitats en el món de la caça. Una bonica oportunitat per a reunir-se i estrényer llaços amb altres dones caçadores de la Comunitat i de diferents punts d’Espanya, com Catalunya, Múrcia i Aragó.

“Aquest dia recorda que la caça també és per a nosaltres”
El Dia de la Dona Caçadora es va celebrar per primera vegada en 2017. És la tercera vegada que es realitza a la Comunitat Valenciana i té amb objectiu promoure i reforçar la imatge de la dona dins de la caça. “Aquest dia recorda que la caça també és per a nosaltres i per sort ha deixat de ser rar veure a una dona caçant. Gràcies a aquesta trobada hem pogut tornar a veure a companyes que feia anys que no ens véiem”, compte Judith Fabregat, vocal de la dona en la Delegació de Caça de Castelló.
La jornada es va clausurar amb l’acte del 50 Aniversari de Mutuasport, en el qual es va homenatjar a Miguel Ángel Romero i a José Manuel Molés, per la seua dedicació al servei de l’activitat cinegètica i per la seua llarga trajectòria dins de la Federació.