Nova jornada de donació de sang a Benejúzar i la Vila Joiosa

La Delegació de la Federació de Caça a Alacant, al costat del Club de Caçadors «La Pilarica» de Benejúzar» i el Club de Caça i Tir de la Vila Joiosa han organitzat una jornada de donació de sang, en un acte de conscienciació sobre la importància de mantindre i incrementar les reserves de sang de la província.

Per això, els equips mòbils del Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana estaran divendres que ve 22 d’octubre en les localitats alacantines de Benejúzar (Vega Baixa) i la Vila Joiosa (Marina *Baja).

Aquesta jornada solidària es realitzarà de 17:*00h a 20:*00h. Els requisits bàsics per a una donació de sang són: tindre entre 18 i 65 anys, un bon estat de salut general i pesar més de 50 kg.

La Delegació de Caça d’Alacant col·laborarà realitzant un sorteig d’un sopar per a dues persones en el Restaurant «Punt Calent» de Benejúzar i el Restaurant «Llar del Pescador» de la Vila Joiosa. D’altra banda, per a premiar l’esforç dels federats que assistisquen a la jornada també se sortejarà entre tots ells una jaqueta de la Federació.

Les reserves de sang són bàsiques per al funcionament dels hospitals, tant per a transfusions a pacients que el necessiten, com per a intervencions quirúrgiques o un altre tipus de processos assistencials. Des de la Federació animem a totes aquelles persones que puguen ser donants, que assistisquen a la jornada solidària per a enfortir un bé comú i necessari per a tots.