Obert el termini d’inscripció per a la Copa València de Caça Menor

Ja està obert el termini d’inscripció per al Campionat Copa València de Caça Menor amb Gos que se celebrarà dissabte que ve 18 de setembre de 2021 en el vedat de Casablanca.

Podran inscriure’s un màxim de 22 participants, en rigorós ordre d’inscripció, fins al 10 de setembre de 2021.

Per a formalitzar la participació, haurà d’efectuar-se ingrés o transferència de 60 € al compte de la Delegació Territorial de València de la FCCV: ES88-2100-5068-5122-0000-4861. A més, serà necessari presentar els següents documents:

Declaració_Responsable_Copa_València_Caça_Menor_2021

Fulla_inscripció_jutge_2021

Fulla_inscripció_participant_2021

*Assenyalar que si estan federats per la província de Castelló o Alacant, el participant haurà d’aportar un certificat del president del club de la província de València al qual representa, acompanyat del carnet de soci d’aqueix club. Els federats a la província de València no hauran de presentar documentació complementària.

Consulta el reglament i condicions de la modalitat en la nostra pàgina web, en la secció de competicions.