La Federació de Caça es reuneix amb la Diputació de València

La presidenta de la Federació de Caça de la Comunitat Valenciana, Lorena Martínez, ha mantingut una trobada amb el president de la Diputació de València, Antoni Gaspar, per a acostar els problemes que afecten l’activitat cinegètica i posar en valor la importància de la caça a la província.

En la trobada, la presidenta de la Federació, ha exposat al president de la Diputació els temes que preocupen el sector com la situació de sobrepoblació d’espècies, la futura llei de benestar animal i d’altra banda, ha posat de manifest la importància de la caça en l’economia de molts municipis i la seua contribució al despoblament.

Des de la institució s’ha reconegut la funció fonamental de la caça com a eina de gestió i ha proposat futures vies de col·laboració amb el sector.