La Federació de Caça presenta la III edició del concurs fotogràfic AIXÒ ÉS CAÇA

La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana presenta la III edició del concurs de fotografia AIXÒ ÉS CAÇA per a fomentar els valors de l’activitat cinegètica.

La foto guanyadora es convertirà en la felicitació de Nadal de la Federació, i el caçador que la realitze s’emportarà una funda d’escopeta de la Federació, un calaix de cartutxos de 28 grams de calibre 12 de la marca Solognac, una corretja de pell i neopré amb descans de mà incorporat d’Huetter, una motxilla de camuflatge d’Articulosdecaza.es i una passada de dia en el Club de Caça “Sant Marc” de Rossell (vàlid dijous o diumenge).

Participar és molt senzill, només has d’enviar-nos a comunicacion@federacioncazacv.com una foto d’un dia de caça que mostre què representa per a tu l’activitat cinegètica. No acceptarem fotos amb sang, accions violentes o animals morts. Així com les que siguen irrespectuoses o amenaçadores.

Totes les imatges s’acompanyaren de les dades del caçador federat: Nom complet, adreça postal i número de DNI.

El concurs es tancarà el 12 de desembre i el guanyador es donarà a conéixer el dia 17 de desembre de 2021 a través de les nostres xarxes socials.

Consultar les bases ací

Gràcies a tots per participar!